luften är fylld av dofter.

Helt underbart!
Det doftar så himla gott ute nu! Blommor, gräsklippning, åhh!
Idag har varit en tuff dag, faktiskt.
Vaknade jätte trött! som jag skrev i förra inlägget.
Började dagen med matte, lyckat.. haha
men de gick helt okey, sen hade vi SMO
och då skulle vi 2 och 2 gå in och släcka en brand i ett hus,
och därefter hitta den skadade (dockan) och ta med den ut.
Det var skithäftigt!
Rökdykar"dräkten" sk. syrgastuberna som man hade på ryggen
vägde ca 25 kg, ni förstår säkert att det var jobbigt att få upp
dom på ryggen! haha, men kul var de!
och väääääldigt varmt.
Sen efter de var de lunch, köttbullar och makaroner, snacka om att
jag var hungrig!
Men åt också en massa grönsaker och 2glas vatten :)
Sen spelade vi golf, åh herregud vilken tråkigt sport!
Iaf att bara stå och slå..
Nej, jag vill ha lite mer action fakiskt, och dessutom så kan jag inte
slå, kanske däför jag tycker de är tråkigt haha ;p
en sen var de till stallet iaf, red ut och träffade på
5 turkar som jobbade med skogsgrejer tror jag.
Snacka om att jag blir rädd när jag kommer i full galopp på en
väg som annars alltid är tom, och helt plötsligt ser en stor skåpbil
 så jag panikstanna och då ställer sig alla 5 turkar upp och när
jag rider förbi bah: åååh, mmm, och sa massa på deras språk,
fatta nada haha!
jaja, nu har jag gjort middag iaf, blev sallad med olivolja och salladskrydda,
med glutenfri pasta och pesto, gooott!
BTW så börjar jag faktiskt bli piggare..

nej nu måste jag fortsätta redigera musikvideon, hörs sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback