Måndag.

Äntligen måndag?
Njaa, inte helt rätt, men de är nästan så man borde
säga, ny vecka, nya möjligheter.
Helt kalrt, man kan göra denhär veckan till den bästa
eller värsta i sitt liv. Allt beror på en själv.
Men, det var väll inte riktigt det jag skulle säga.
Haha, till frukost blev det fil, vatten med pressad citron
och en sk. "juice" jag skulle göra.. med en mixer..
glömde bort att man skulle använda en såndär "juice maskin"
haha, så de vart bara en röra som jag fick äta med sked,
men ja, den var god!
Det var 1 morot, 1 stjälk selleri, ett äpple och ingefära.
Riktigt mumsigt faktiskt, men jag var så mätt!
haha, orkade kanppt allt :p
Jaja, idag är de skola, och gå på stan och kolla efter min
älskade kavaj, som jag ska ha!
Sen måste jag va hemma, vi ska få rabarberpaj, och besök.

Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Visan

Tog du juicen från min blogg? :P knäppis och försöka med stavmixer!

2010-05-24 @ 13:50:26
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback