nationella prov i matte..

Idag har ja NP i matte del 2 (B)
Får se hur de går, mina tankar är nån helt annanstans,
och jag hoppad bara jag kan koncentrera  mig för jag måste
klara de här. eller nej, inte måste, jag VILL klara dehär!
Men just nu så verkar de inte så bra, jag tänker för mycket!
Somnade iaf relativt snabbt igår, efter en genomsökning på hela
undervåningen, man vet aldrig. nån kan ha tagit sig in igår..
Men icke, och jag la mig på spikmattan och läste lite till
provet jag har idag, medicinsk grunkurs, blodcirkulation och anding.
Slutar iaf halv 11 idag, men jag som har omprov slutar kl 1 tror jag,
men de är okej.
Nu ska ni få lite bilder från gårdagen iaf,
jag träffade ju älskade Jossan igår <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback