Ny kavaj! love it.

Jag är kär. Kärkärkär kär!
Den är så himla fin!
Den var värd alla 600kr!
Mörkblå, och åååååååååh..
nej nu ska jag sluta, men den e så fin!
äh, känner mig lite nere ändå.
För de första så fick jag veta att jag fick G+ på ett arbete
som jag satsat jättehögt på, och verkligen försökt.
Men jaja, sånt händer!
Och dessutom har jag ingen ork till att gå ut och springa,
de bekymrar mig :(
Sen finns de människor i denhär världen jag mer än stör mig på.
Sånt som så lätt kan förstöra ens dag,
men jag ska inte tänka på de nått mer nu, för jag ska inte ta åt mig :)!
Äh, min ring som jag köpte för ett litet tag sen har jag nu tappat bort,
nån som har sett den!?
.. Just nu sitter jag och dricker ingefära te och ska försöka hitta
mitt svenska arbete som jag skickat in till henne, men hon har inte kvar
den och då är de lagom kul att jag får IG ifall jag tappat bort den
Nej, nu ska jag sluta.
Jag hoppas på stekande sol imorrn, så jag och alla andra slipper frysa
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback