nya skor!

Hej alla!
Idag har jag faktiskt köpt nya skor! Helt kär i dom måste jag säga :D
Men, måste gå och byta till en större storlek imorrn tror jag,
hann inte testa dom så jätte mycket idag, men jaja :)
idag har det vart skola till 16.00.
Lie halvsegt, men de får gå!
Kollade å film dom 2sista lektionerna så de va skönt haha ;D
Åh jag är nå sjukt trött idag! Helt slut verkligen,
och jätte hungrig!
haha, nej inte jätte, men lite.
Idag vart min outfit min kavaj från MQ, ett par svarta jeans och
pumps från ellos :)
Synd bara att det var så himla kallt ute... men jaja, snart så! ;)
På lördag blir det en tripp till sveriges huvudstad,
där vi ska kolla på när min älskling kör match i shootfighting,
hoppas bara han inte blir alltför blå slagen he he he ;)
Nejdå, de tvivlar jag på.
Nu måste jag ringa mamma och kolla när dom kommer hem,
puss <3


Mina skooooor :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback