nyduschad!

Idag har vart en.. bra dag!
Började med matte nationella, de gick bättre än förväntat
men fortfarande gränsen på G förmodligen..
iaf, sen vart de lååång väntan, och till sist idrott! där spela
vi lite olika brännboll, fotbollsbränboll och frisbeebrännboll,
det var ritkigt kul, och mitt lag vann. Förstås ;) 
Nejmen, jag tyckte det var kul, sen var de lunch, rätt gott, men minns inte var de
va haha! 
Sen hade vi SMO priktiskt prov, det blev att kunna ta på sig 
syrgaspatroner och fylla masken med luft, samt kolla reserven 
alltså hur mycket luft som finns kvar i patronerna. 
sen att koppla ihop olika slangar, inte alltför svårt helt ok :) 
sen slutade vi och för mig blev de vbort till stallet. 
Han är fortfarande lika nervig och var nära på att gå upp på bakbenen
när han tyckte det kom för mycket bilar. 
Jag tror ändå att han fortfarande testar mig, 
så får se hur de blir lite längre fram :) 
Men red ut på en halvlång tur idag, somsagt nervig och pigg haha! 
Men de var kul iaf, sen hem och åt tacos, gooooott! 
och nu sitter jag här, med solbränna! Det är inte ett dugg snyggt,
ser bara konstigt ut, men vafan! SOMMAREN ÄR HÄR! :D
And I love it.
så himla skönt :)
Och på måndag, så ska jag börja på en detox-kur i 10 dagar.
För er som inte vet vad de innebär så kommer jag att förklara det bättre
i något inlägg här framöver, lite om hur man gör och varför man gör de.
Sen ska jag till en akupunktör, eller hur de nu stavas, för Linda tror jag har
nått fel med mitt lymfsystem, svullna fingrar osv. Vi får se, ska åka till nån
som tydligen var jätteduktig, legitimerad osv, om jag ska åka till nån så
måste de vara ett proffs!
För jag tänker inte låta någon som är osäker stoppa in nålar i min
rygg eller vad hon nu ska göra! haha
Nej men iaf, så jag ska berätta mer framöver,
just nu väntar jag på min älskling som kommer om ca. 30 min :)
Imorrn ska han få frukost på sängen och en för-present, hihi hoppas han inte
hinner läsa dehär ;)
Nejmen, de ska han inte kunna, så vi får se vad han säger imorrn,
men tänker inte avslöja vad jag köpt!
haha, jaja, nu ska jag dra,
pusshej! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback