ont i magen!

Men tror nog dagen blir bra ändå :)
Lite halvmulet idag, men ibland så är de ganska mysigt det med,
så inget som stör mig.
Idag får de bli en enkel outfit, med vitt linne och en röd 3/4arm
och lite halvkort och ett par chinos :)
går bara till kl 11.40 idag, så de är väldigtg skönt ;D
sen blir det stan ett tagoch sen stallet :) 

Ikväll ska de bara bli plugg och kurera mig,
inte frisk än.

Mitt och tess godisförbud går bra! Igår hade vi kvar lite twix från i lördags,
sådär lagom kul när twix var min favorit och pappa sitter och retar mig :( 
haha, nej de är bara bra, då får jag motstå de på riktigt, vill ju ha lite motstånd. 
Och idag och framåt får jag inte äta glass överhuvudtaget. 
weei, när de börjar bli bra väder också..
men de ska gå! jag ska klara de :D 

Så, snart hoppas jag att en bil ploppar upp utanför mitt hus,
för jag vill inte komma försent ;) 

Jaja hejdå alla :D  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback