shalalalalala heheey

Idag är det onsdag (som alla förmodligen redan vet hehe) och
de betyder att vi åker ut på viktoria :)
Får se vad vi får göra på SMO:n (skyddmotolyckor) idag.
Sen undrar jag ifall vi har matte prov idag, för jag har skrivit upp de,
men kan itne minnas att vi ska ha nått.. om de inte är nationella då ;p

Från de ena till de andra så börjar jag få riktigt långt hår!
eller asså, inte riktigt långt hår, men de har verkligen växt!
Mitt trix (som jag själv inte ens vet vad de är, men jaghar mina aningar..)

  • Tvätta inte håret alltför ofta.
  • skippa platt/locktången åtminstonde några ggr i veckan
  • inpackningar!!!
  • Ha håret uppsatt så blir de inte lika lätt smutsigt, och de sliter inte lika mycket
  • tänk på att hår slits lätt. t.ex när du borstar håret, platttång, hårspray
    hår som fastnar i kläder osv. och tillsist, ät nyttigt och bra! brist å vitaminer kan ge glanslöst hår och tråkigt hår!

Där är mina tips iaf! :)
Idag blev det ingen rolig outfit. haha,
de får bli ett par svarta leggings, vitt line och svart kofta. till de så blir de min nya
blårutiga jacka och beiga tygskor :)
såå nu ska jag hitta min mobil och sen få skjuts bort till viktoria :D

Puss på alla!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback