skolavslutnings klännning?

Wilma Dress SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM
Med "öppen" rygg i bak, man knyter,superfin!

Floral Satin Rouche Dress SEK 299, Rare Fashion - NELLY.COM 
Eller den, den öär "veckad" i sidan, som man inte ser,
för modellen håller dumt nog handen där..

Rosalin Short Skirt SEK 199, Vero Moda - NELLY.COM
söt blommig kjol, hmmm...?

Har verkligen ingen aning om vilken jag ska välja,
men de ska nog bli någon bra tror jag :)

Blir att stanna hemma idag, har tyå 1 lektion och är i stortsett
klara med den kursen, och jag måste plugga!
så de blir nog så, ska till stallet idag också, men jaja :)

Nu ska jag göra frukost, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback