snart ska de bli en ny design!

Är lite halvtrött på denhär designen, så ska försöka
fixa en ny så fort jag har tid :)
Just nu har jag så sjukt mycket plugg känns de som,
så jag får skylla på de ;)
Jaja, imorse gjorde jag faktiskt 2 drinkar.
en på bara morötter, äpple och seller
och en på kiwi, äpple, päron och en morot.
Båda vart riktigt goda måste jag säga!
Nu har jag fixat iordning mig, får se vad som händer ikväll,
skulle kanske grilla med mimmi och hennes kompisar,
vi får se, men de skulle va mysigt! :)
Jaja, först är de skola! Men de ska nog gå fort,
3st 40-minlektioner sen lunch och sen estet, som kommer
gå fort förmodligen!
Jaja, nu ska jag fixa lite saker, som t.ex. min detox juice, haha
:D
Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback