sol! och huvudvärk..

Första detoxdagen kan jag inte påstå började sådär super.
Vaknade med lite huvudvärk och jättetrött!
tvingade upp mig och drack ett glas vatten med pressad citron.
blev fil till det med krossade linfrön och lite annat småttågott.
dagen fortsatte, fortfarande lika trött och började må illa.
hade hjärt och lungräddning i 3h, men de var kul, så de gick fort ;)
Sen hade vi lunch, blev nå köttbitar (kebab?) med ris och currysås,
och mycket grönsaker + 2 glas vatten!
Sen gick på stan, ännu mer ont i huvudet, köpte detox juicen
och kollade lite på solbrillor.
Sen hem till tess, sy upp tyget som vi köpte till 2 tubtoppar och en
midjesjal som vi ska ha på uppvisningen.
mår fortfarande dåligt, måste vara något med solen.
Sen hem, la i 1 fiskpinne i stekpannan, ett ägg, morötter och tomater på de
blev de ett gals vatten m pressad citron, mumma!
Det var riktigt gott, och nu sitter jag här, lite halvstressad
eftersom jag måste börja redigera min och tess film, som ska in
på TORSDAG! OMMMMMMMG.
jaja, de måste gå!
Nu ska ni få lite bidler från idag hihi





Och sötmarkus och gulltess fick fastna på kameran dom med :)
söt bild.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback