Sol sol sol

Idag är jag glad! :)
Lite trött, men jaja.
Började ju somsagt dagen med in super drink (förra inlägget)
och till lunch blev det köttfärsås och pastam eller snarare pasta med
köttfärsås, för de va knappt nån köttfärsås.. jaja
och så klart massa grönsaker :)
Sista lektionen hade vi idrott och körde nån slags "tävling", de va jätte kul!
Vi va 3 lag, medans 2lag körde mot varandra i basket, så var vi inne i gymmet
Och trändae bröst, rumpa, kondition, ben och triceps.
Sista omgången i gymmet så skulle en springa, en skulle köra
bröst muskler och den andra baksidalår/rumpa, så kunde man byta av osv.
Jag sprang på bandet under hela tiden och sprang 1200m på  6 min!
Okej, kunde gjorts bättre, men huvudsaken är att jag är nöjd, och jag
tog verkligen ut mig! jag skulle egnetligen ha hunnit längre, men när
jag skulle öka hastigheten så råkade jag sänka ist..
Jaja, de var bra gjort iaf, och jag känner mig riktigt nöjd, direkt
efter de var de innebandy haha!
Jaja, kul var de :)
Nej, nu ska jag fixa lite mellanmål, för snart ska jag åka till
akupunkturen ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill höra hur det gick hos akupunktören! Ringer dig imorrn eller så :)

2010-05-26 @ 20:46:11
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback