Sommar.


'




~~Bilder från idag~~
Drog ut och sprang en 40-min runda idag,
vart ett jobbigt och lågintensivt pass, men de var kul!
Mycket i skogen, så som jag vill ha de, och lite på gatan :)

Idag blir de lugnt här hemma, måste vila mig inför uppvisningen imorrn
och sen blir de ppppparty i västerås! :D
Men först uppvisning, så måste koncentera mig på den nu,
ska träna lite på den också..
men de ska nog gå bra :)
Sitter just nu och väljer ut kläder inför imorrn, ååååh klädångest!
nej inte riktigt, men nästan haha,
Men jag ska nog se till att hitta nått snyggt ;)

Haha, nej nu ska jag fortsätta här och sen äta lite middag hihi :)

Ha de bra puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback