Stressig morgon...

Trodde jags kulle få skjuts imorse, men min kära vän Tess
blev sjukling och ligger i sin säng och njuter.....!
Själv är man i skolan, ska precis visa upp min moviemaker film
som vi skulle gjort klart till idag, hör och häpna, den är klar!
haha, nejmen imorse blev det stressigt så hann inte blogga,
men till frukost blev det grönt blåbärs te, en glutenfri (jättegod!) hemmabakad
macka med rökt skinka(....why?) och ost. Egentligen ska jag inte äta rött kött,
men åh va jag va sugen på de! så var tvungen hihi :)
Sen blev det såklart ett glas vatten emr pressad citron innan.
Blev ingen juice idag, då jag somsagt hade bråttom..
Men jaja :)
Idag ska jag till stallet, åååååååh hur ska jag orka!?
Det ska bli skönt, men fy vad mycket arbeten jag har..
Menmen, skönt att få komma ut lite iaf :)
Nej, nus ka jag fortsätta kolla på moviemaker filmer och sen gå på lunch,
gott för jag är hungrig!
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback