täppt och förkyld.

Jag är så himla täppt!
och de är så sjukt jobbigt, vet inte vad jag ska ta mig till :(
jag snyter mig, de svider under näsan,
blir torr, kan inte andas snyter mig lite till och de svider ännu
mer under näsan:(
Men snart så är de över! Hoppas jag..
Känner mig så himla seg. Har inte tränat på år och dar
känns de som eftersom jag vart så förkyld, sen måste
jag ta de lugnt innan jag kan börja som vanligt igen.
usch jag gillar de inte :(
försökte pigga upp mig med shopping igår, men de känns
fortfarande inge bra.. + att jag fick JÄTTEONT utav skorna idag,
visserligen måste jag gå in dom, så de blev ju bättre senare på dan
men fan va ont jag fick!
på ovansidan utav foten lixom.. usch.
Men jaja.
Så fort jag blir frisk så ska jag till frissan och få känna mig lite omhändertagen
så kanske jag känner mig lite finare ;)

Idag har jag och Tess filmat in våran musikvideo, wiiihooo äntligen säger jag bara!
så himla skönt att få de gjort!
De gick rätt bra, nu är de bara redigering kvar hihi.

Vart inge stall idag. kände mig för sjuk,
men åker dit imorrn och på fredag en snabbis eftersom
jag slutar tidigt :) 
 
Idag åkte Linda till piteå. känns.. tomt.
men jaja de går väll ändå, hehe :)

Nu ska jag fixa lite skolarbete hörs sen! puss :))


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback