tisdag!

Sol sol sol, hoppas den håller sig nu!
Idag slutar vi kl 16.00, och jag ska inte göra omprov idag.
Känner mig inte redo, så ska göra de på en studiestuga!
Börjar ine förrän halv 10 så de är skönt :)
Igår fick jag sinova forte, naturläkemedlet jag prata om igår,
och de verkar funka riktigt riktigt bra!
3 tabletter om dagen, så nu ska jag bli frisk!
Idag blir det ett par ljusa jeans ifrån gina och ett blommigt linne
ifrån bikbok. På de, ljusrosa naglar och en ring hihi.

Hade jag haft en bra kamera hade ni kunnat få se, men ni får nöja er med
lite beskrivning haha :)
Idag har jag hur mycket plugg som helst som ska göras,
så de blir ingen latdag idag inte!

jaja, nu ska jag dra snart, så vi hörs sen :D pusspuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback