torsdag!

Ännu en dag närmare fredag.
Och jag känner mig inte ett dugg gladare. eller friskare.
Usch. hatar att känna såhär, och de kommer nog fortsätta
tills jag blivit frisk..
Sen är jag inte särskilt sugen på helg heller.
vet inte varför, borde ju vara de!
Nu är de verkligen som jobbigast,
igår när jag skulle sova låg jag och tänkte på hur skönt
de skulle vara att få gå ut och springa!
Mitt hjärta slog typ fortare så fort jag tänkte på träning, haha.
och jag kände mig så sjukt svag.
Vill bara få känna dendär känslan när man absolut inte orkar
mer och sen får man värsta kicken och bara drar iväg.
Nej fy.
nu vill jag verkligen bli frisk så jag kan börja träna igen.
är så himla less på dehär nu!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Visan

Lugn ba, det kommer! :D

2010-05-07 @ 09:17:42
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback