Trött!

Har precis vart i stallet, red ut, gick helt ok.
Han var som vanligt jätte rädd för allt som rör sig, haha!
Undar när dehär ska sluta?
Men jaja, de är bara att kämpa på! Han var pigg och glad ändå
så hehe (:
Sen var de bara hem så fort som möjligt och börja plugga!
Nu har jag gjort lite arbeten, men känner att jag har 0 koll
på vad jag har för rester kvar.
Men jaja, nu är jag himla hungrig iaf och hoppas
på att de blir nån god mat! :)
Nej men nu känner jag mig väldigt trött faktiskt..
till lunch blev det pasta och köttfärsås, massa grönsker
gooooott :)!
Men jaja, nu ska jag upp och äta lite middag också,
men måste säga att jag har vart bra mycket bättre än vad jag
brukar vara på att dricka vatten! och äta frukt!
Haha hoppas de håller i sig ;)
Jaja, hörs senare puss! <3




Så nu vet ni hur han ser ut iaf! :)
Fint som snus.(..?)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback