trött....

Idag blev en lite halvdan dag för mig.
Skolan var sådär, först matte jättttttelänge, sen
SMO, de va riktigt kul, vi skulle rädda folk som omkommit/blivit skadade
i en tågolycka.
De va skitkul, i början var jag en utav offrena,  med två fingrar
som var heltochhållet av och sen på den andra handen så hade jag bara
en halvtumme, såg sjukt verkligt ut!
Resten av offrena hade sågar genom magen, yxa i sidan,
avhuggna fingrar osv.
det var ritkigt kul, fast de skulle vart ed inlevelse. annars var de kul :)
Sen var de int lika kul längre.
Mimmis mobil och pengar blev stulna, förmodligen av praktikanterna
som var där eftersom de inte vart någon stöld alls genom åren, och
nu helt plötsligt när dom är där bli hennes saker stulna, ahmeds headset
och åhmans ciggpaket.
hm, känns lite misstänk.. men usch va sur man blir!
så sjukt respektlöst att rota igenom nån annans väskor.
fyfan!
Iaf, så hade vi idrott sen, jag var inte med, pga min förkylning, och
jag ville verkligen vara med! Det var fyspass, och
dom gjorde massa roliga övningar :(
åh blir så less.
nej fy,men snart hoppas jag de går över!

Sen åkte jag till stallet och red Jojje, snacka om att han var fjantig!
vägrade gå förbi ett hus som de smattrade regn mot taket på, tog mig typ en kvart
att komma förbi de, och jag vägrade ge mig.
men de blev en snabbrunda idag. kände att varken han eller jag
pallade så mycket mer faktiskt haha.

Nej nu ska jag kolla på ugly betty ;)
PUSS! och gå inte och bli förkylda, för de är inte kul,
värsta förkylningen jag haft! ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback