Äter kiwi och mandarin.

Har varit på middag, och blev bjuden på en supergod paj alá Mimmi
Yummi!
efterätten blev också lyckad och efter det har vi, haha, haft lite kul :)
Blev inte riktigt som vi tänkt oss om man säger så, men jaja.

Nu sitter jag och väntar på att wille ska komma (om typ..2h) han är på krogen
i uppsala och tar nattbussen hem till mig, så piggar upp mig med lite
frukt och pluggar till alla prov jag har nästa vecka!

Helgen går så himla fort.. imorn är de söndag.. herregud..!
Jaja, då inväntas en till helg, och den fredagen kommer bli... hur grym som helst!
Äntligen någonting planerat haha :)

PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback