Dags att sätta igång träningen!

Idag är det måndag= ny vecka!
Jag är som alltid efter lovet, jätte trött, och fattar inte hur
jag ska orka med hela skolan + gym sen,
men de ska nog gå, tror jag..!
Får hoppas på att det blir gym iaf, beror lite på när vi slutar
och hur trött jag är, hehe :p

Till frukost blev det havregryns gröt, gott!
Förhoppningsvis håller jag inte på att bli sjuk igen, men ska jag
vara ärlig så känns det lite som de..
Har iaf ett stort prov nu på morgonen, funny!
2.5h lektion, hur stort kan provet egentligen vara? ååååååh..

Jaja, hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Visan

För att du inte ska bli för sjuk så är det ju bara att ta det liite lugnare på gymmet och känna efter, det är bättre än att köra hårt med en gång och sedan ligga sjuk och inte kunna träna alls :)



Puss å krya på dig älsk! <3

2010-11-08 @ 08:01:39
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback