Gubben i lådan <3

Dagen har varit bra!
Eller, med tanke på omständigheterna så gick det förvånansvärt bra.
Jag och Mimmi ledde ett idrottspass på eftermiddagen vilket gick
grymt bra, alla var taggade och körde på för fullt,
hur bra som helst! :)
Vi hade passat tiden perfekt (nästan) på våran 90mins lektion
skulle vi hinna med uppvärming, cirkelträning, gruppträning och stretching!
Skulle haft avslappning också, men de hann vi inte, hehe :p
Våran lärare hade inget negativt att säga om lektionen, och det kändes
väldigt skönt och nu hoppas jag på ett bra betyg!
Haha, de va så kul att jag skulle kunna hålla iallafall varannat pass..
Sen gick jag på stan, hittade ett par grymt snygga skor som jag köpte (hehe)
och jag älskar dom!
Stilrena och höga, precis som jag vill ha dom, letat hur länge som helst efter såna!
Lovar bild senare ;)

Hihi, hörs sen puss!

BTW, köpte Danio yoghurt med musli, inget att rekomendera..
inte om man har smaklökar som mig iaf, den var tråkig, helt vanlig och nä
absolut inget speciellt, dock billig, så vill man ha nått bra mellanmål så passar
det, tror den kosta 9kr eller nått, inte mycket lixom.
Men nä, inte igen tror jag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback