Migrän!?

Har sååååhääääääääär ont i huvudet och mår illa..
Inte kul!
Dock så glömde ja mellanmål idag, kan nog vara därför, är van vid att
få i mig åtminstone 1frukt på eftermiddagen..

Jaja, idag har vi vart på studiebesök på röntgen!
Var lite kul, fick se lite olika bilder, dessutom dom första bilderna som någonsin togs
med röntgen!
Hihi :)
Sen var det natur prov, gick faktiskt bra!

Som någon smart gubbe sagt så lär man sig något nytt varje dag, och tro mig,
de gjorde jag idag! 
Nämligen att när det är minusgrader ska man INTE ha bråttom till bussen
och cykla "fort" i svängen som ligger några meter från mitt hus..
Gjorde nämligen de imorse och gled på asfalten så jag fick massa småsår på
mina "knogar" ni vet dom knogarna som sitter "på fingrarna"? haha, sämst förklaring,
men jaja, där iallafall, och fruktansvärt ont i höger hand och knä! haha så nu ser det
ut som om jag vart i slagsmål,
först kände jag inte att jag fått nått sen när jag tar upp busskortet och ser att handen är
helt blodig både såg och kände jag, hehe.

Litet skratt blev de iaf ;)
Hörs senare nu måste jag plugga matte till provet på torsdag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback