Nääää..

Mina skor jag skulle beställt hem från ellos finns inte kvar.
inte på hemsidan iaf, men i katalogen finns dom?
Ska nog testa beställa så får vi se vad som kommer fram :)..
Men lite besviken blev jag.
Veckans planer ser iallafall relativt bra ut:

Måndag- Skola, "större läxförhör" i psykologi, gym (kondition bara tror jag.. strectha!)
och plugga till provet på tisdagen.

Tisdag- Prov i natur, hem, vila, plugga till nästa prov (matte...)

Ons- gymma? eller vila får se. skola iaf, och plugga!

Tors- matteprov, förmodligen gym om det inte blir på fredagen.

Fredag- Fira att helgen kommit,

Lördag- Knytmiddag hos mimmi + fest! Mys :)
Hörs senare, puss! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback