Nya kängor!

At least.....
Åh så jag längtat.
Har gått och haft superont i mina fötter i väntan på att mamma skulle komma
in till stan, så tillslut gjorde hon de.
Köpte ett par finfina Park West skor, som jag äntligen gillar! :)
Skönt!
Äkta skinn så dom håller länge och supermysigt ullgrejs inuti!










Så där har ni bild på dom iaf :)

Sen köpte jag ett par örhängen i äkta silver, bara pluppar som jag kan ha i mina
övre hål i örat :) skönt mina andra hade blivit gamla och fula.!
Och ett diadem till julafton hihi :D

Nu ska jag koka gröt är såååååååååå hungrig!
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh dom där är så fina!! Min kompis har dom liksom ba va aa mm ;)

2010-11-30 @ 22:28:04
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback