Sent inlägg..

Hari nte hunnit skriva nått inlägg idag, men det har faktiskt varit en
riktigt bra dag!
Och gissa om jag blev på superhumör när jag såg allt glittrande vitt imorse?
Var så mycket frost att allt var vit, var som att vara i en.. isdröm!
Hur fint som helst!
Synd att jag inte hann fota :/

Dagen har iaf beståt av skola och gym!
Både och gick bra, gymmet gic hyfsat dock, ska ta ett prat med min
kära syster om det på fredag, behöver lite motivation och pepp nu!
Haha, eller, nja, kanske bara lära mig lite mer?
Jaja, nånting sånt, det blir nog bra ;)

Hihi, blir en bild på mig idag, kände för att vara lite färglad bland
allt det vita :) Det gillas!

Kommentarer
Postat av: Visan

Bara att pladdra på! :D Vi kör bowling på fredag och middag hos mig! Låter bra?



Du är så otroligt VACKER!! <3

2010-11-17 @ 20:10:57
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback