snö vare ja!

Imorse var det bara lite regn på marken, och nu!? 
Vintern kom på 30min!
Men.. jag klagar inte! Hur mysigt som helst ju ;)
Dock hade jag mina tygskor, så frös ordentligt om tårna..

Blev gympass idag!
GAH så skönt de var!
Åh va jag har längtat!
Det tog riktigt ordentligt i benen kände jag, haha!
Dock superkallt när jag kom ut, så hoppas jag inte blir sjuk igen..
Så imorrn blir det vila och på torsdag kör vi igen!
Blir nog ett lugnare pass då jag behöver ta det lite lugnt också,
ska ju ha träningshelg i helgen också med min älskling.
Han har nyckeln till hans träningslokal, och där finns det tydligen
nått "gym" också, dock bara vikter, men de är alltid nått! 

Så de ska bli grymt kul faktiskt :)
Nu ska jag kolla på pip-larssons och göra mig en kopp vinter te,
Recepeptet här:
  • 1 kanelstån
  • 5st kryddnejlikor
  • 4-6dl vatten
  • farinsocker
  • naturliga tepåsar (kan ta av i stortsett vad ni vill, men helst grönt eller rött te, 
    med nån passande smak)
Om jag minns rätt så var det så, så lägger ni i allt i vattnet och låter det koka upp,
ha i tepåsarna sist och låt de dra i ca 10 min så vattnet får till en ordentlig smak,
Det blir hur gott som helst, ett riktigt vinterte!
Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback