Tihihi :)

Var ju på ladies night idag, och träffade hon som sminkade mig
och tess igår, haha kul att hon kände igen oss också :)
Hon sa att hon tyckte jag hade ett sött ansikte, och fick
faktiskt beröm av fotografen också typ som
att jag hade fint leénde och sådär, hehe, det kändes bra att
få höra det, och sminket blev jättefint! :)
Dock blir det inga bilder än, för jag ska få dom hemskickade på
mailen, så när bilderna kommer så lägger jag ut dom direkt!

Sen så har jag vart och gymmat, gick jätte bra idag, trots min huvudvärk.
Efter det blev det en stor salami och brie ost macka, fullkornsbröd med lite russin i,
hur gott som helst!
Till det blev det te:)
Sen så sprang vi runt över hela stan, haha, fick ett par strumpbyxor för 7.37 kr
som egentligen kostade 59 haha, inte för att de e dyrt, men lite kul ändå :)

Nu måste jag sova bort min huvudvärk!
Så vi hörs imorrn puss!

Åh juste, bodyshop foundation (puderform) som jag köpte var hur bra som helst!!
Verkligen jätte skönt, känns knappt att man har på de,
rekomenderas! :)


Blir ditt för 335kr :)!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback