Till alla er som inte köpte lax

så ska ni veta att jag gick ut i kylan och förfrös mina kinder
i hopp om att någon skulle vilja köpa min fina lax och
bidra till min och mina klasskompisars oförglömliga student..
och dessutom riskerade att halka och bryta benen i mina uggs
för att ni som ville köpa min fina lax fick köpa den och äta den till jul.

Och ni som köpte lax vill jag tacka för att ni ville köpa min fina lax och bidra
till en superfin student! tack!

Nu ska jag kolla på coach carter och värma mina fötter, puss! :)



Kommentarer
Postat av: Visan

Haru gått å blivit med Uggs? Äkta? :O

2010-11-30 @ 09:28:20
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback