Västerås!

Är i västerås nu!
Efter en lång bussresa med massa plugg, eller, lite iaf :)
Så under denhär tiden har vi hunnit... äta våfflor!
Vi skulle till gymmet, men det hade precis stängt då,
så blir träning imorrn ist ;)
Och dessutom ska jag få låna Willes "en kvart om dan med paulo roberto"
bok!

Snart ska vi fixa middag och sen ska vi kolla på film,
blir fredagsmys helt enkelt!

Jag har iallafall fått min 45min promenad kan jag ju säga....
bestämde mig för att gå till wille från busshållsplatsen,
tar väll ca 40min, så tänkte att det kan vara skönt.
Så jag började gå, det var jätte halt med mina tunna tygskor..
Sen kom jag till snön..
Och jag har nog aldrig blivit så blöt om fötterna!!
Gick blands snö/hårdsnö, slask, ännu mer slask, vattenpölar, lera och massa mer
slassk/snö/lera/vatten
och tro mig.. jag vart riktigt blöt! Och kall! och om möjligt, lite irriterad, hehe.

Nä så irriterad blev jag inte, skrattade mest åt de och sa att wille var skyldig mig en fotmassage!

Hörs senare, puss :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback