Älskade!

Kom till västerås igår vid 7 tiden,
möter upp min älskling som jag får blommor och choklad av,
blev jätteglad!
Efter de så åker vi till filmstaden och jag får välja bio,
det blev the social network, handlar om killen som startade facebook,
haha filmen var faktiskt häftig..
Innan bion så gick vi och åt på Jensen´s Bøfhus och åt 3rätters middag, hur gott som helst!
till förrätt blev det räkcoktail och till varmrätt jensen specialbiff, blodig köttbit med jensens favoritsås,
och till efterätt blev det jensen chokladkaka med belgsik choklad inuti med jättegod mjukglass och sylt till,
Hur gott som helst!
Haha sen hem, och wille har bakat blåbär och hallonpaj som han stoppade i ungen när vi kom hem,
haha typ första gången han bakar? Blev hur som helst jätte gott,
och i kylskåpet ligger alla möjliga frukter som kiwano, mango, blodgrape, 2 olika meloner,
drakfrukst, vindruvor och massa mer, han som vet att jag älskar frukt, och till det
lite mer choklad en till 70% fast ist för hallonsmak som jag fick till blommorna så blev det
apelsin smak!
Tack älskling för gårdagen, den var underbar!
<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hoppas krille läser detta och kan få lite inspration ;) haha lät jätte mysigt ! <3

2010-10-23 @ 16:11:08
Postat av: Visan

Åh gud vilken kille du har då pluttis! Du förtjänar verkligen en kväll som denna! Du ska veta att det är OVANLIGT med killar som planerar så pass mycket, men det är det minsta du är värd iallafall så :)

2010-10-25 @ 08:31:08
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback