Bildbloggning Lördag, chokladfestival!

Behöver jag säga något mer än choklad...?

Allt är självklart gjort av choklad!















Mimmi blev jätte fascinerad av sveriges största chokladfontän!





Kakao frukten, hur god som helst!

Blev inte så mycket mer bilder än så, men hur mycket folk som helst!
Det var supermysigt :)


Över till kvällen!

Kan inte riktigt komma fram till ifall jag gillar bilden eller inte, efter all redigering alltså, 
bilden var från början väldigt oskarp/dåligt ljus, men jaja, lägger ut den iaf!
(haha, varken jag eller wille har så stora näsor, egentligen, det är skuggor, hahaha!)

Blev rosévin oxfilé och prinsesstårta! Yummi.

Dessutom blev det bara 1 bild på hela kvällen typ, haha,
men finns en bild på det mesta utav det jag fick:


Är supernöjd med min födelsedag i övrigt! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback