Dom kommer kliva på dig igen.

Samlat ihop en massa underbara låtar nu, nice!
Imorrn blir det ett gympass, verkar som att vi slutar lite tidigare imorrn (15.20)
så de blir perfekt!
Slipper man bli så himla hungrig också, och nu kan jag äntligen köra
fullt ut då förkylningen är över! :)

Åt en stor kanelbulle för att fira kanelbullens dag, gött!
Känner mig lite shoppinggalen igen, vill åka till stockholm, är lite halvtrött
på att gå runt i uppsala faktiskt..
Är t.o.m. roligare att shoppa i västerås!

Jaja, har kollat på en grym film också, Green street hooligans, WOW!
Grymt bra!
Kanske för att jag är lite manlig och gillar fight filmer?
Haha, nej men den var sjukt bra, och som jag minns det så var det knappt
nån lugn stund alls genom filmen, precis som jag vill ha de.
Imorrn blir det iceman (undisputed 1) om jag hinner, vilket jag verkligen hoppas
att jag gör, för jag är grymt sugen på att se den filmen nu!

Något annat jag är sugen på är att gå ut och fota, men får aldrig tid..
Lite tråkigt är det att inte ha några bilder här på bloggen faktiskt :/

Nu har jag också sorterat ut alla kläder, lagt undan sommarkläder osv.
Känns lite tråkigt, men de är lite skönt med mysiga höstkoftor ändå, trots allt.

Hörs imorrn! Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, "lite manlig". Sööt

2010-10-06 @ 07:52:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback