Finns det hjärterum finns det stjärterum.

Haha, kvällen var.. både bra och dålig. Beror på hur man ser på det,
men måste säga att vi avslutade festandet rätt snyggt med
"efterfest" hos Marcus.
Haha, festen innan var helt ok.
Finns inte så mycket att säga om den, men den var lite seg.. kanske..?
Sen gick/åkte vi hem till Marcus, jag var trött på tråkiga fester och
tog insiativet direkt till lite kortspel, haha!
Och det blev faktiskt rätt lyckat, hehe, eller, jag tycker det iaf haha!

jaja, nu blir det lite bilder från igår eller, ja bilder och bilder, typ 3 st från spelet vi körde igår.. haha
hade min partykamera med mig,
så klaga inte på kvalitén tack :)))






Så lite kanske, tråkiga, och dåliga bilder, men bättre med några bilder än inga bilder!
PUSS


Jag har bröst och bringa som en frukostflinga varm choklad med marmelad.


Kommentarer
Postat av: Ida

den s.k "efterfesten" blev mer än lyckad enligt mig! Har du fler bilder? puss <3

2010-10-31 @ 23:18:22
URL: http://idalindgrens.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback