Hemma.

Var tänkt att jag skulle gymma, eftersom jag inte vet om jag är sjuk
eller vad det nu är så tänkte jag åtminstone göra något.
Men icke sa nicke, åkte hem idag igen innan lunchen,
fick svimattacker och blev väldigt väldigt illamående..
Så jag åkte hem och stekte lite blodpudding,
kan knappt svälja, och de går absolut inte med något syrligt/starkt
så fick skippa lingonsylten som inte alls gick ner och ta äppelmos med keso
istället.
Gick någorlunda, bränns och gör ont..
Men börjar vänja mig lite, har ont i stort sett hela tiden nu.

Är iaf snart klar med mitt PM, förmodligen kommer det inte bli bra alls,
för jag har inte förstått så mycket, men jag har skrivit och lämnat in de i tid
iaf (förmodligen) och ja.. de är väll de som räknas?
Hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback