Hemma!

Nu är jag hemma igen, längtar tills imorrn då jag förhoppningsvis kan träna!
Grymt sugen nu :)
Har ätit en supergod morotssoppa och borde börja plugga nu..
Men inget händer.. haha!
Fyller år snart, ojoj, måste skriva upp en silkesmorgonrock på önskelistan!
Ikväll blir det film, började kolla på green street hooligans på vägen hem från västerås,
men batteriet tog slut efter 30min, sämst!
Nu ska jag fixa hemtentan och plugga till provet på tisdag! 
PUSS

Btw, gjorde bananglass imorse, MMMH!
gott var det, dock väldigt slemmig konstistens, men smaken var supergod om man gillar banan!
Lägg 2 bananer i frysen i ca3h sedan mixar du dom, ha i kakao för chokladsmak eller vaniljpulver för lite vanilj smak, hursomhelst, Jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Visan

Bananglass mumsi! <3

2010-10-05 @ 08:19:53
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback