Ingen film idag nej.

Kollade på undisputed igår, åh va arg jag blev!!
Datan laggade kanske.. 4-5 ggr?
Less.
Men iaf, så idag blev en vilodag, ont efter gymmet igår nu haha!
skönt, blir gym imorrn med troligtvis :)

Har inte fått i mig ordentligt med middag, men har så himla mycket att göra!
Hemtenta dit, prov dit och läxa si och PM så..
Håller på med akumedicin tentan nu, tacka fan att Cassie hjälper mig PUH säger jag bara!
Kissnödig är jag också, men går jag nu så kommer jag tappa allt och
glömma bort vad jag ska skriva..
Så varför sitter jag här för?
Haha..
Äh, de ordnar sig, imorrn är det lång dag igen!
Tur att det inte brukar komma så mycket folk till gymmet iaf, eftersom de brukar
vara "rusningstid" på gymmen runt 4 tiden, men icke sa nicke inte här inte!
Skönt.

Ingen fotning idag heller, tyvärr :/
Men imorrn kanske?
Puss

Kommentarer
Postat av: Visan

Rusningstiden brukar komma kl 18 så vid 4 är det nog väldigt lugnt på gymmen :)

2010-10-07 @ 11:13:09
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback