Tårtkalas!

Fullt upp här hela dagen, tårtkalas och allt haha!
Tårtorna blev SUPER och bild kommer upp snart,
håller på att få in musik i min ipod jag fick i födelsedagspresent,
superliten, touch och går att använda som klocka, perfekt till gymmet
då den har gymfunktioner också!
Jätte smidig då den är så pass liten också, hihi!
Love it!

Haha, älskar att jag fick en badmössa av mina kära vänner i födelsedags present,
bäst av allt!
Haha, supersnygg, ser ut som en kockmössa, kanske blir bild på den med? ;)
Haha, nej men det blir världens spa här hemma sen, hårinpackning, badmössa,
ljus som luktar lakrits, bubbelgum och jordgubb med ansiktsmask!
:)
Hörs sen, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback