Trött...

Skolan gick så fort att jag inte ens hann med dagen,
kom ikapp tiden klockan halv 4 och insåg att dagen flygit förbi.
Det var rätt skönt, faktiskt..
Körde gym idag, sjukt vad jag inte orkade idag..
Kände mig verkligen inte på topp och passet blev inte det bästa,
förutom mot slutet då vi körde powerwalk i 30min!
Det kändes skönt att få sträcka på benen, och på onsdag har jag bestämt
mig för att köra ett riktigt ordentligt pass så man får kämpa lite!
Jag är så mesig och tror att jag ska se ut som världens
störtsa biff om jag kör på höga vikter, som jag faktiskt vet att jag klarar av,
och då vill jag inte köra på höga vikter..
en sån fjant jag är..
För så är det ju inte!
Eller jo, till viss del förstår ju jag med, men ääääh.
På onsdag ska jag oavsett vad köra! Och det kommer bli bra :)

Sen längtar jag till lovet nästa vecka.. gud så skönt..
har massa massa massa att göra, och orkar inte ta itu med något av de,
och de värsa är att det ska vara klart tills imorrn.
Känns inte som om jag har nå bra koll längre, får fixa de.

Puss



hahah, både jag och wille ser lite konstiga ut på bilden, och min arm ser ut att vara jätte stor,
men de är så de ska va.
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback