Gårdagen var NICE!

Wille tog körkortet ju,
så han kom och hämtade bilen hos mig, så åkte vi runt i uppsala,
letade efter parkeringsplats och köpte macka på subway.
Så tillslut hittade vi en parkering bakom katalin som vi tyckte var jätte bra.
Visade sig senare, icke. kommer till det sen.
Så vi skyndade oss, och de var vääääärldens biljetttkö!
9över gick tåget, 8min över och 30 sek stod wille och tog sin biljett (jätte sega biljettmaskiner)
sen kutar(!!) vi bort till tåget som precis skulle avgå, puh!
Tur att vi hann de då vi missat 2 tidigare tåg.

Så väl inne i sthlm mötte vi upp Cassandra, Kalle, Tessan, Nicklas, och Mimmi :)
Hela söta gänget!
Också vidare till grönan.
Efter att ha fått åka uppskjutet gratis, jag köpt en superbigsize sockervadd och godisrem
(såndär jätte lång) mådde jag... ganska illa.
Haha, men de gick över så fort konsären började!
Och jäävlar vad vi körde!
Jag och Mimmi stod först lite längre bak, och i slutet av konsären stod vi längst fram, haha!
De var grymt, sjöng med för fulla halsar, och idag mår inte mina stämband bra.

Menmen, vidare från de, konsären tog slut, vi hade fortfarande trevligt, och började
gå mot spårvagnen, så väl på spårvagnen så satt jag och mimmi lite längre bak
occh spred glädje till resten av tåget, de va nog nåra som fick sig ett gott skratt ;)

Haha, sen vidare till bilen, haha ha ha ha säger jag bara.
Parkeringsplatsen var inte så bra som vi trodde.
Haha, det blev böter på 350 spänn.
Men jaja, sånt händer.
Så drog vi vidare iaf, skjutsade hem Tess och Mimmi och sen satt jag och wille
i bilen och sjöng (så gott jag kunde) ikapp med katy perry Hot'N'cold,
och per gessle, tycker om när du tar på mig,
haha, måste låtit förjävligt.
jaja, kul hade vi iaf :)

Nu är vi i västerås, creeds till er som läst hela texten!
Haha, nu ska jag göra frukost åt min halvsjuka pojkvän :)

Puss ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback