Mucho better!

Blir snabb bloggning från mammas dator.
Gick ut på en powerwalk/springtur idag, kändes mycket bättre!
Var på mycket bättre humör idag än igår, och jag kände t.om. att jag orkade
gå på stan, haha!
Det blev en fin skjorta (bild kommer kanske imorrn) och ett armband!

Nu ska jag plocka fram lite bär ur frysen jag tänkt ha till frukost,
sen måste jag sova och vakna utvilad, för imorrn är de the Baseballs!! :D
Kommer bli kul att se dem faktiskt :)

Har pratat lite med Wille nu också, var ett tag sen vi pratade nu, känns de som,
haha.

Nej nu måste jag sova :)
Puss och godnatt!

Härlig nostalgi av bilden..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback