västerås 4gånger om.

Haha, de kommer bli en massa bussåkande denhär helgen.
Idag åker jag till västerås, åker hem imorrn först med västerås bussen
sen med en annan buss ut till mig, fixa mig jätte fort, slänga i mig något
och springa till bussen in till stan, åka på fest, va där, åka hem,
sova, gå upp och åka in till stan för att sedan ta bussen in till västerås
och på måndagen åker jag hem igen, haha, nice!
Får iaf väldigt mycket tid till att plugga, så de är ju bra :)

Nu ska jag fortsätta packa min väska så jag inte blir sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

vi ska ju ha pannkakslunch hemma med massa goda sylter o så, då är du väl hemma???

2010-09-30 @ 17:25:10
Postat av: Linda

på söndag alltså

2010-09-30 @ 17:25:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback