Älskling.

Sov hos mimmi inatt, myyyys!
vi såg film, mös i soffan och åt yoghurt och flingor (haha min favoriträtt) :)
Det satt inte helt fel om man säger så.. ;)

Riktigt mysigt!
men nu är jag hemma, och har precis ätit frulle,
va tvungen att åka rätt tidigt eftersom jag har en del skolarbete att
göra, ska ju åka och fira min kusin som fyllt 18 snart ;)
Sen blir det vidare till rimbo och träffa min andra älskling
och mysa lite där :)
imorse när jag gick til bussen var det riktiga vårkänslor i luften!
solen sken och när det var vindstilla värmde den på ordentligt :)

Nä nu ska jag plugga! Puss ;)



Till filmen igår åt vi yoghurt med äpplen, jordgubbar, linfrön och musli,
goooott!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

mee like babebooo ;)

2011-04-10 @ 17:11:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback