cheesecake!!

shit va sugen jag bir på cheesecake!
Ska baka det till valborg då det tydligen ska vara fest här hemma,
dock så ska inte jag vara hemma förmodligen, men kan va kul att baka ändå ;)
Så självklart ställde jag upp på att göra nånting gott till efterätt!

Kikar på lite recept och fastnade för en lime&choklad cheesecake!
Måste ju säga att de faktiskt låter väldigt gott att ha choklad i
bottnen och lime i själva kakan..
hmm..
Nä ska klura lite mer på vad jag ska göra!
Men de blir nog bra :)
Jobbigt sugen man blir dock, vill ha nu nu nu nu!!
Mumsfillibabba :)

Puss och sov gott!
Imorrn händer det förändringar btw...
vad för förändringar, de får ni veta på fredag :)


Kommentarer
Postat av: Visan

Lime och choklad är superdupergott ihop!! :) Gör den så får du säga om den va god sen :)

2011-04-28 @ 08:58:16
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback