Hälsofil!

Köpte verum hälsofil med blåbärssmak igår!
Den fick bli frukost idag, men smakade väldigt sött,
men så vitt jag såg så var det inte mycket mer socker än i vanlig fil,
den var väldigt god ändå, kändes lite bättre för magen (inbillning) haha.
Köpte också ett gott te från friggs, citron och fläder,
ett grönt te, och de va riktigt gott! :)
Nu har jag fått i mig lite energi till provet iaf, så dehär ska nog gå vägen!
Sen har jag lite bråttom, men jag vill verkligen hinna förbi gymmet och
springa lite, har tappat lite av lusten till att springa ute om jag ska va ärlig :P
Men de kommer tillbaka när de börjar bli lite grönare och när det
torkar upp mer ;)
Idag kan jag lova er, att idag blir en låååångdag!
För ikvällkl 12 inatt så åker jag till ullared med min underbara vän
tess, det kommer bli grymt! :D
PUSS och ha en fin torsdag!




Kommentarer
Postat av: Visan

Funderar också på verum hälsoyoghurt, fick någon idé att jag skulle testa, har käkat vanlig yoghurt varje dag nu typ och inte blivit så rolig i magen ^^

2011-04-14 @ 14:10:59
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback