Home again!

Hemma efter en långhelg i västerås :)
Eller, ganska mycket långhelg iaf ;)
Men nästa helg blir jag hemma! 

Jaja, käkade frulle på bussen påväg till U-sala,
men fortfarande hungrig när jag kom hem, och då ser jag att
mamma köpt en jättegod, mörk, fullkornsfralla! 
Gissa om den gick ner :)
Skönt att va hemma i tid, har en del att göra så ska väll börja
med att lägga upp dagen på något smart sätt,
ska träna idag också, nice! 
Blir 5km i snabbt tempo idag, så mycket flås hoppas jag på!
Juste, ska också lägga upp en översikt över förra veckans träning,
gjorde ju ingen igår, så de blir idag ist ;) 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback