keso :)

Höjer min tumme för keso!
Gott och enkelt att göra ännu godare :)
Eftersom det kommer bli fler mål ikväll så tar jag en relativt lätt middag,
ska ju äta innan jag åker inatt osv. 
Så de blev keso med kanel, russin och granola chrunch.
Till det en äggmacka och grönt te!
Gott :)

Har gått och småätit mina cashewnötter jag köpte, haha
sjukt gott!
Måste nästan ta liiiite mer ;)
jaja, följde med mamma ut och sprang i brist på något att göra
(haha kul liv)
Men de va skönt, vart ett jäääätte lugnt pass, behövde ändå stretcha
så de va nog bra att jag kom ut :)

ÅH snart är det du är vad du äter! Mitt favvo program :))) hah
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Jag vill också kolla på det programmet ju! Jag har också börjat springa nu. Kör en morgonrunda på 4 km innan kl 7, jätteskönt!! :) ses i helgen! Puss

2011-04-14 @ 19:59:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback