My way on the high way!

Åkte till Rimbo i söndags, mysigt!
Idag var de skola, hade föreläsning om akut omhändertagande vid stroke,
de gick.. som de gick ja! haha
Sista lektionen var prov, hehe, de gick faktiskt bra!
Jag har verkligen pluggat till de och försökt, så hoppas jag får ett bra betyg :)

Sen blev det step!
Haha, fyFAAAN va svårt de va att hänga med!!
Och jag som vill kunna allt på direkten fattade NOLL!
Liiiite irriterande ibland, men jag skrattade bort de, de va lite
komiskt att jag står som ett fån mitt i allt, nä de va kul faktiskt!
Sen när man lärt sig nått steg så känner man sig som ett proffs,
om man säger såhär, tiden gick väääldigt fort!
50min körde vi, svetten ba rann!
Nice :)

Man ser kanske inte lika nice ut efteråt däremot.. hehe..
Jaja, nu blire snart middag och sen nått annat kul,
om jag får bestämma så tänker jag slänga mig i soffan och glutta på tv!
MEEEEN när man går i skolan så är de ju inte jag som bestämmer,
skit också..

Hörs sen! :) 
PUsssss
bild tagen härifrån

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback