Nationella prov.

Japp åkte till skolan imorse, hade nationella!
Gcik.. helt okey :p
Skrev en debattartikel om facebook på jobbet,
glömde lite olika saker, men satt ganska länge iaf,
får nog G iaf :)
Sen blev det gymmet, ställde ig på springbandet och sprang,
fortare än vad jag brukar göra, hade ställt in mig på att springa
snabbt å få upp flåset idag, och visst fick jag de, en annan
sak jag fick på köpet var feta blåsor på fötterna!
NU är de dags att köpa nya inneskor!

Hade sprungit ca 3km, och de känns som att de riktigt brinner i fötterna,
gjorde så sjuuukt ont!
Jag härdade förstås, tänkte de som inte dödar de härdar och höjde volymen på ipoden,
haha!
Resulterade i stora vattenblåsor på innerfoten, skööööönt!
Sprang iaf 6km, sen gav jag upp!
Gjorde så fruktansvärt ont att jag var tvungen..
Så gick å stretchade och gick iväg och handlade lite mat tills bussresan,
blev chasewnötter (naturella), brämhults smoothie gjord på hallon och blåbär
samt en yoghurt med lite musli :)

Jag hittade också raw food hampafrön som jag letat efter jätte länge!! :D 
Åh va glad jag blev!
så en burk sån fick följa med också :)
Ni vet finhackad vit choklad?
Dem ser ungefär ut så, och har samma konstistens men smakar lite som linfrön,
de va riktigt gott!
Godare än vad jag väntat mig :)
Nä nu ska jag nog sätta mig ute i solen och sola lite igen ;) 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback