Sa ju de!

Det blev en bra dag, jag sa ju de! :)
För mig iaf ;)
Haha, eller alltså, den var väll helt normal, men de va kul ändå :)
Eller helt vanlig var den inte, brukar ju nästan jämt gå på pass,
men idag blev de gym!
Inte mycket maskiner, men stod på crosstrainern i 20min,
jag tycker verkligen inte omcorsstrainer, bland de värsta jag vet
faktiskt, men idag, hör och häpna så gick de faktiskt bra!
Jag gav inte upp för att det var tråkigt, utan
körde på så svetten rann, haha låter ju.. mysigt :p
Haha, nej de va skönt!

Sen blev de lite armar och mage på de!
Nu är jag hemma och har dragit ihop en snabb
quinoa och rödbetsallad, mummmsss!
kanske inte ser så gott ut, haha
men jag har haft i:
quinoa
1 riven rödbeta (grov)
1morot
tomater
gurka
paprika
och såklart keso :)

GOTT!
Till det blir det en riskaka med philadelphia på.

Try it!

Kommentarer
Postat av: Visan

Philadelphia!! Åh älska det!! Prova med kaviar eller marmelad på! Det är jättegott hihi :)

2011-04-13 @ 08:42:58
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback